HABERLER
444 41 10´A 8 BİN 789 ÇAĞRI
Orjinal Resim
14.01.2013 14:56:06

Başiskele Belediyesi'nin "Başiskele'nin Emrindeyiz" sloganı ile uygulamaya koyduğu "Alo Başiskele 444 41 10 Çağrı Merkezi" 2012 yılında 8 bin 789 adet çağrıya cevap verdi. Başiskele Belediyesi, vatandaşına daha sağlıklı ve hız hizmet vermek için hayata geçirdiği bu hizmet sayesinde vatandaşına bir telefon kadar yakın olduğunu da gösteriyor.

 

Vatandaşına anında hizmet vermek, istek ve taleplerini dinlemek ve onların belediye ile ilgili beklentilerine en kısa sürede çözüm üretmek için eğitimli 4 personelle 7/24 hizmet veren 444 41 10 Çağrı Merkezi, vatandaşın emrinde olmaya devam ediyor. Her yıl alınan istatistik raporlar bakıldığında yoğun isteklerin gün içinde saat 10.00 ile 12.00 arasında olması ise dikkat çekiyor.

 

Çağrı merkezi gün içinde gösterdiği çalışma ile vatandaşına anında geri dönüşüm sağlıyor. Tüm işlemler teknolojik alt yapı sayesinde daha da kolaylaşıyor. Özellikle birim müdürlükleriyle ilgili istek ve beklentiler kısa sürede çözüme ulaştığı takdirde, çağrı merkezi personeli tarafından talebin yapıldığı vatandaşa geri dönüş yapılarak bilgilendiriliyor. Tüm bu hizmetler vatandaşlar tarafından takdirle karşılanıyor.

 |  Paylaş  | 
Site Yönetimi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
K7 Yazılım