BAŞİSKELE BELEDİYESİ   |  
7 YILDIZLI KENT
WHATSAPP İLETİŞİM HATTI 0533 200 41 99   |  
7/24 HİZMETİNİZDEYİZ 444 41 10   |  
E-POSTA İLE BİZE ULAŞIN bilgi@basiskele.bel.tr   |  
1
 
7/24 HİZMETİNİZDEYİZ 444 41 10  
HABERLER
Başkan Ayaz´dan Personeline: Evimin Kapısı Hepinize Açık
Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, Başiskele´nin Kurucu Belediye Başkanı olarak göreve başladığı günden bu ana kadar komşularına hizmetkâr olma
Başkan Ayaz, Hala Halkı İçin Çalışıyor
Başiskele Belediyesi, ilçenin yoğun nüfuslu bölgelerine modern kapalı pazar yerleri kazandırmaya devam ediyor.
Ertuğrul Gazi Parkı Dualarla Hizmete Açıldı
Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, ilçeye yeni kazandırılan Ertuğrul Gazi Parkı´nın açılışında yaptığı konuşmada, algı operasyonlarına prim ver
 
 
2018´de Talep ve Önerilerin %95´i Çözüme Kavuşturuldu
 
Orjinal Resim

Başiskele Belediyesi "Başiskele Toplumsal İletişim Merkezi" (BAŞTİM), kendini geliştirerek daha fazla vatandaşların talep, öneri ve isteklerini en hızlı şekilde ilgili birimlere aktarıyor. Başiskele’de 2018 yılında 8621 talep, öneri ve şikâyet çözüme kavuşturuldu.

Başiskele Belediyesi BAŞTİM ekipleri, şahsen yüz yüze yapılan başvurular haricinde, telefon, e-mail, telefon, whatsapp, sosyal medya platformları gibi bir çok kanaldan gelen talep, öneri ve şikâyetleri tek bir merkezden ele alarak çözüme kavuşturuyor.

Başiskele’de vatandaşın memnuniyetini sürekli kılmak için yoğun çaba gösteren BAŞTİM ekipleri, 2018 yılında vatandaşlardan gelen 9058 talep, öneri ve şikâyetin 8621’inin çözüme kavuşturulmasını sağlayarak yüzde 95’lik bir başarı sağladı.

Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, göreve başladığı andan itibaren Başiskele Belediyesi’ni sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşı yönetime katarak ortak çözüm odaklı interaktif bir belediye haline getirdi.

Başiskele’de 2018 yılında 8621 talep, öneri ve şikâyeti çözüme kavuşturan Başiskele Belediyesi’ne vatandaşlardan en fazla talep, öneri ve şikâyet Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne yapıldı. Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne vatandaşlar 4189 talep ve öneri için başvuru yaparken bunların 4166’sı çözüme kavuşturuldu. Temizlik İşleri Müdürlüğü’nden sonra en çok başvuru Fen İşleri Müdürlüğü’ne yapıldı.

İlet  l 
Arşiv  l 
Yazdır  l 
176 Kez Görüntülendi
 |  Paylaş  | 
Kayıt Ekleme Bilgileri
Tarih 04.01.2019 10:38:11
 
l Fotoğraflar
Başiskele´yi Keşfet
İlçemiz
Tarihi
Nüfus
Turizm
Sanayi
Ulaşım
Spor
Ekonomi
Kardeş Belediyelerimiz
Kent Konseyi
Dernekler
Kulüpler
Başiskele VR
Başkan
Özgeçmişi
Başkanın Mesajı
Projeleri
Foto Galeri
Kişisel Site
Mesaj Gönder
Departmanlar
Başkan
Başkan Yardımcıları
Meclis Üyeleri
Encümen Üyeleri
Müdürlükler
Müdürler
Muhtarlar
Organizasyon Şeması
Projeler
Planlanan
Devam Eden
Tamamlanan
Bilgi Hizmetleri
Hizmet Rehberi
Nöbetçi Eczane
Ne Nerede
İmar Durumu
Etkinlik Takvimi
Vefat Edenler
E-Belediye
İhale Rehberi
Kent Rehberi
Doküman Yönetimi
Meclis Kararları
Sağlık Hizmetleri
Üst Yapı Hizmetleri
Alt Yapı Hizmetleri
Kültür Sosyal Hizmetleri
Tesislerimiz
Etik Kurul Dökümanları
Formlar
Öneri ve Şikayetleriniz
Bilgi Edinme Bireysel
Bilgi Edinme Kurumsal
Başkana Mesaj
Konuk Defteri
Beni Haberdar Et
Kan Bankası
İletişim
Başiskele Belediyesi İletişim Bilgileri
Birim Telefonları
Basında Biz
Basın
Kurumsal Kimlik
Bilgi Edinme
Hesap Numaraları
Bağlantı Rehberi
Harita Görünüm
Diğer Binalarımız
Web Mail
Başiskele Çocuk Üniversitesi
BAŞİSKELE BELEDİYESİ , KOCAELİ-2018
YAZILIM K7